Oldtimertreffen Düppenweiler, czyli wpis zawiera lokowanie produktu

DSC_8739

Nie pomnę już, w jakiej to gazecie znalazłem informację o organizowanym w Düppenweiler zlocie zabytkowych pojazdów. A ponieważ jeszcze nie byłem w miejscowości o tak fajnej nazwie, wiadomym przeto się stało, że muszę się tam wybrać.

Tak więc wczesnym rankiem wytargałem zaprzęg z garażu, ku nieopisanej zapewne radości sąsiadów odpaliłem i udałem się w kierunku północnym.

Düppenweiler okazało się być niewielką mieściną. Na tyle małą, że zanim zdołałem w niej zatrzymać zaprzęg to miejscowość zdążyła się już skończyć – mimo  hamowania z piskiem opon 😉 No dobrze, taka mała to znowu nie jest. Po prostu nie wiedziałem gdzie znajduje się miejsce zlotu i w związku z tym przejechałem przez całą miejscowość. A ponieważ znajduje się ona na przełęczy i podjazdy oraz zjazdy są strome, toteż nie udało mi się wyhamować przed tablicą oznaczającą koniec miasteczka. I nie zawiniły tu „legendarne” knedlowskie hamulce, tylko wąskie opony ślizgające się na nawierzchni. Bębny zablokowały koła bez problemu a mimo to zaprzęg sunął dalej z piskiem opon.

Wobec tego pozostało tylko zawrócić i powoli przejechać przez miasteczko raz jeszcze. Tym razem trafiam bezbłędnie a to dzięki kierowcy jakiegoś starego samochodu, który skręcił we właściwą uliczkę. No tak, oznaczenia brak. Miejscowi wiedzą.

Na miejscu okazało się, że zlot jest organizowany przez jakiegoś dealera francuskich samochodów i połączony będzie z prezentacją nowego modelu. Taką właśnie informację dostałem przy wjeździe od jednego z organizatorów. Wymienia przy tym nazwę producenta samochodów, ale będąc w kasku na głowie i przy hałasie pracującego knedlowskiego dwusuwa dociera do mnie tylko pierwsza litera. Jest to litera „P.”

– Jaka firma? Panhard? – pytam wobec tego grzecznie jeszcze raz.

– Nie, Peugeot! – facet robi wielkie oczy.

Po ustaleniu tych faktów parkuję zaprzęg przy ulicy, gdzie znajduję jeszcze troszkę wolnego miejsca.

DSC_8745

Przed salonem dealera stoi kilka samochodów. Próbuję ustalić, który z nich jest tym premierowym. Ten?

DSC_8743

Czy może jednak ten?

DSC_8741

Stawiam na tego drugiego, z racji wyposażenia pojazdu w materiały promocyjne:

DSC_8739

Na mnie ten samochód zrobił dobre wrażenie. I kto to marudził, że nie produkuje się dziś ciekawych samochodów!

Krótkie zwiedzanie:

Najciekawszy motocykl zlotu:

I to by było na tyle.

PS. Sponsorem programu jest literka „P.”

PS.PS. Nazwa Düppenweiler nie pochodzi, jak mogłoby się wydawać, od pewnej części ciała tylko od ceramiki.

PS. PS. PS. Do tej pory nie wiem, który to model samochodu miał tam zostać zaprezentowany. Bo podobno jednak nie ten, który oglądałem. Wiem tylko, że oznaczenie miał cyfrowe i w środku na pewno było zero; znawcy motoryzacji na pewno sobie poradzą 😉

Skomentuj

